Україна лисого з кварталу 95

Цікаво, чому плани в лисого з кварталу дозволяють йому обирати хочу/не хочу йти до лав ЗСУ?

“У мене ніяких навичок немає. Мене в перший же день ловить снайпер і стріляє. І чим я допоміг країні? Нічого. Тільки те, що Ненависники будуть галас розкручувати це і говорити:”Слава Богу, він помер” і давай гуляння влаштовувати. Ні-ні, я поки не збираюся”, - сказав Кошовий.

Він наче такий саме українець як і всі інші - підлягає мобілізації у військовий час.

Щось я не пам’ятаю щоб до лав ЗСУ набирали тільки за власним бажанням.

Не треба сцатись, пане Кошовий - навички пересічним українцям протягом 7-21 дня надають і далі - вйо, ховатись від снайперів. Чи недолугі жарти допекли і росіянам і вони відкривають прям most wanted полювання?

Євген Кошовий pohui

Прикро, що в кожного навіть зараз - своя війна. Хтось боронить свій дім. Хтось - намагається відгрести від росіян подалі. Хтось - перечікує час.

В Кошового - своя “війна” і pohui на всіх інших. Він про це промовисто заявив ще на дебатах в 2019у.

Тому зараз можна кивати на снайперів, недостатні навички, ховаючи власну дупу за недолугими жартами.